سوالات متداول
آیا پنل های متفاوت، در استفاده از وب سرویس تفاوتی ایجاد می کنند؟

خیر، به جز پنل پایه که امکان استفاده از وب سرویس را ندارد، تنها تفاوت پنل‌ها در استفاده به صورت وب سرویس پیامکی، تعرفه پیامک می باشد.

آیا امکان تست وب سرویس، قبل از پرداخت هزینه وجود دارد؟

بله، شما می توانید وب سرویس اس ام اس را برای ۱۰ روز و با ۵۰ پیامک رایگان تست نمایید. و برای فعال‌سازی نسخه آزمایشی میتوانید با شماره ۰۸۱۳۸۳۱۱۱۵۳ تماس بگیرید

برای استفاده از وب سرویس کدام یک از پنل ها مناسب تر است؟

برای استفاده از وب‌سرویس، باید یکی از پنل های اقتصادی، شرکتی، تجاری را خریداری نمایید و امکان وب‌سرویس بر روی پنل پایه فعال نمی باشد.

آیا در صورت نارضایتی از خدمات، بازگشت وجه امکان پذیر خواهد بود؟

بله تا سی روز پس از خرید این امکان وجود دارد.

آیا خدمات گزارش تحویل را ارائه می دهید؟

بله، یک گزارش کامل در قالب فایل اکسل در اختیار شما قرار می گیرد که شامل شماره موبایل های ارسالی و وضیعت ارسال خواهد بود.

آیا هزینه ی پیامک های نرسیده بازگردانده میشود؟

اپراتور ۵۰۰۰۱ هزینه پیامک های ارسال نشده به مخابرات را بازگشت می دهد بنابراین تیم ما نیز هزینه فوق را ۷۲ ساعت پس از ارسال به حساب شما واریز خواهد کرد.

برای ارسال های کمتر از ۱۰۰ هزار پیامک چه پیشنهادی داریم؟

برای ارسال های کمتر از ۱۰۰ هزار پیامک، بهترین راهکار خریداری پنل پیامک و ارسال توسط خود شما است.

ارسال پیامک انبوه از چه اپراتور و خطی صورت می گیرد؟

ارسال پیامک از اپراتور ۵۰۰۰ و با خط ۵۰۰۰۱۰۶۰ انجام می شود.

آیا برای ارسال انبوه توسط شما، نیازمند ارائه مدارک است؟

بله، برای ارسال پیامک انبوه باید کارت ملی و قبض تلفن یا سند، اجاره نامه یا قبض موبایل خود را برای ما ارسال کنید.

آیا ثبت خطوط اختصاصی نیازمند تمدید و پرداخت هزینه سالیانه است ؟

در حال حاضر اپراتور های پیامکی به جز اپراتور ۲۰۰۰ هزینه ای برای تمدید دریافت نمی کند بنابراین ما نیز هزینه ای از شما دریافت نمی کنیم . ولی مطابق قرارداد ما با اپراتور ها، در صورتی که این هزینه توسط اپراتور دریافت شود، ما نیز هزینه تمدید را دریافت خواهیم کرد.

آیا ارسال پیامک به کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند امکان دارد؟

در صورتی که متون پیامکی شما اطلاع رسانی، ارسال کد تایید و... می باشد و ارسال تبلیغاتی ندارید امکان تغییر خطوط از تبلیغاتی به خدماتی یعنی ارسال به تمامی شماره ها را خواهید داشت، البته بعد از ثبت خط اختصاصی برای خود، این مورد برای شما امکان پذیر است.

آیا امکان ثبت و استفاده از چند خط به صورت هم زمان وجود دارد؟

بله، شما می توانید علاوه بر شماره های موجود در سرویس خود، یک یا چند شماره با پیش شماره مورد نظر خود ثبت کنید. در زمان استفاده از وب سرویس پیامکی یا ارسال از سامانه، انتخاب خطی که از آن ارسال را می خواهید انجام دهید امکان پذیر می باشد.

با ثبت خطوط ۰۲۱ و ۰۲۶، امکان استفاده از تلفن وجود دارد؟

ثبت خطوط ۰۲۱ و ۰۲۶ به صورت مجازی است، به این معنی که شما علاوه بر استفاده از تلفن ثابت خود، شماره را به صورت مجازی در سامانه خواهید داشت و در زمان ارسال پیامک می توانید آن را انتخاب نمایید.

آیا امکان بازگشت وجه و غیرفعال کردن نمایندگی وجود دارد؟

بله تا ۳۰ روز و به هر علتی امکان پذیر است.

آیا تضمینی دارید که نمایندگی برای ما سود آور باشد ؟

خیر، درآمد و سود نماینده کاملا به فعالیت ها و تبلیغاتی که شما انجام می دهید بستگی دارد، در صورتی که نماینده با تبلیغات و معرفی بتواند کاربر جذب کند مطمئنا سود قابل توجهی خواهد داشت، همانطور که تعداد زیادی از نمایندگان ما درآمد بالای ۱۰ میلیون تومان در ماه را دارند.

نمایندگی بر روی چه آدرس اینترنتی قرار می گیرد؟

بر روی آدرس اینترنتی دلخواه شما قرار میگیرد

پشتیبانی کاربران و نمایندگان با اخذ نمایندگی، بر عهده چه کسی است؟

پشتیبانی نماینده و همکاران نماینده بر عهده تیم تیم پشتیبانی ما است ولی پشتیبانی کاربران و نمایندگان نماینده بر عهده نماینده و تیم آن است.

آیا محدودیتی در ایجاد کاربر وجود دارد؟

خیر، شما امکان ایجاد نامحدود کاربر را دارید.

آیا ارائه نمایندگی مشابه امکان پذیر است؟

بله، اما برای ایجاد نمایندگی مشابه مبلغ ۲۶۵.۰۰۰ تومان از نماینده دریافت می شود.

آیا امکان کاهش تعرفه پیامک وجود دارد؟

بله، در صورتی که ارسال نماینده بیش از ۱ میلیون پیامک در ماه باشد، امکان کاهش تعرفه پیامک وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

آیا برای شروع کار نیاز به ثبت شرکت دارم ؟

خیر اجبار و نیازی به ثبت شرکت نیست.

برای انتقال وجه و پرداخت آنلاین کاربران و نمایندگان من، اطلاعات و درگاه اختصاصی پیامک نت نمایش داده می شود؟

خیر، برای انتقال وجه و پرداخت آنلاین، اطلاعات حساب و درگاه بانکی شما نمایش داده می شود، شما می توانید درگاه بانکی خود را از تمامی بانک ها دریافت کنید، همچنین در صورتی که موفق به دریافت ای نماد نشده اید، استفاده از شرکت های واسط پرداخت همچون زرین پال و... امکان پذیر است.